Text jako diamant
Možná jste si webové texty zkusili napsat a zjistili, že nevíte jak. Jak otextovat web/e-shop, aby oslovil správné lidi? A zaujal tak, že se stanou vašimi zákazníky? Netrapte se, správná slova pro váš projekt najdu. A budou mít esprit jak šperky od Tiffanyho.
Chcete pro svůj web texty, které rozhýbou váš byznys?
Rozhodně

Brousit diamanty a texty je stejné

Surový diamant lze neobratným broušením zkazit jako web neodborným copywritingem. Výsledkem broušení/psaní je klenot s hodnotou rostoucí v čase = chytrá investice.

 

Jak se brousí texty?

 

Co kdyby váš web

  • mluvil k návštěvníkům řečí, která je zastaví, přiměje číst a neodkliknout pryč ke konkurenci?
  • mluvil o vašich výrobcích či službách tak, že kliknou, kam chcete – ideálně až na tlačítko „koupit“?
  • narozdíl od 90 % českých webů přivítal návštěvníky úderným sloganem a zaujal je vstřícnými, srozumitelnými texty?

 

Ne každý je ochoten za copywritingové klenoty zaplatit, přestože správně vybroušené texty osloví až 5 x víc internetových návštěvníků. A co vy – chcete pro svůj web bižu nebo diamanty?

 

Chci diamanty

 

3 důvody, proč mít na vašem webu
vybroušené texty, co prodávají

Osloví

Když texty na vašem webu lidi neosloví, stačí jim dle průzkumů 5 sekund na zavření vaší stránky a 2 kliky na přeběhnutí na web vaší konkurence.

Zaujmou

Promyšleným webovým textům lidé neodolají, protože při nich zažijí pozitivní emoční zkušenost. Popište jim, jak váš výrobek/služba vyřeší jejich bolest, strach… nebo naplní jejich touhy, sny, cíle… A oni kliknou na tlačítko „koupit“.

Prodají

Promyšlený copywriting zvedá e-shopům prodej o desítky procent, u firemních webů znamená nárůst poptávky a návštěvnosti i o stovky %.

Texty jsem brousila
například pro tyto projekty

„Jitka je nadšený a zapálený „pisálek“ v tom nejlepším smyslu. Než něco napíše, tak si hodně o klientovi i jeho službách zjistí. Má tah na branku a dodržuje termíny.“

 

Lubomír Kaplan, marketingový specialista

„Spolupráce s Jitkou byla skvělá jak po lidské, tak profesní stránce. Velmi si vážíme její profesionální práce. Veškeré výstupy vždy dodala včas a ve vysoké kvalitě.“

 

Ondřej Materna, CEO
web

Jitka jede na vyšších frekvencích. Naslouchá a tvoří. Texty formuluje tak, že vás nenechají na pokoji. Vložte nudné slovo, vypadne vtipný odstavec. Vložte více myšlenek a vypadne článek, který má hlavu a patu (a koule). Povykládejte si s ní o vašem záměru, a odmění vás marketingovou strategií na několik životů. Vemte ji s sebou na schůzku – zaručeně nakopne vás i klienta. Do toho všeho se s ní skvěle komunikuje a je zatraceně skromná. Takového parťáka jen pohledat!

Ivo Macek, grafický mág
web

„S Jitkou ráda spolupracuji už několik měsíců a nemůžu si ji vynachválit. Nejen jako copywriterku, ale i člověka, který mi plně sedí. Na čem se domluvíme, platí, nemusíme si nic 100 x potvrzovat. Navíc Jitka valí jako Orient Express (tím myslím styl, eleganci, rychlost a invenci). Rychle jsme se sladily. Zadávám k textům hlavní myšlenky, kontext, know-how, obsah... a Jitka to vyladí, učeše a zabalí do kabátku, který odpovídá mému stylu. Báječně to klape a výsledky se pozitivně odráží v mém byznysu. Co víc chtít? :)“

Helena Macková, koučka
web

„Jitka Kitner je naše dvorní copywriterka. Její styl je nenapodobitelný a vždycky svěží a úderný, ať se jedná o retailové zboží nebo strojírenské výrobky. Skvělá čeština v kombinaci s láskou k řemeslu zaručuje výborný výsledek. Bez Jitky bychom byli ztraceni.“

Jana Eckhardtová, Malá marketingová
web

„S Jitkou jsem spolupracovala na několika projektech. Texty byly vždy velmi kvalitní, termín dodání dodržen! Oceňuji profesionální přístup, kreativitu, schopnost porozumět firemním potřebám různých odvětví. Její služby budu ráda využívat i nadále. Jitku můžu vřele doporučit.“

Dáša Mlynarčiková, Damlweb - tvorba webových stránek
web

„Několik měsíců usilovného snažení něco o sobě a své práci napsat tak, abych to mohla zveřejnit, bylo marné. Pak stačily dvě hodiny příjemného povídání s Jitkou u kávy a vše se začalo krásně klubat. Na základě vtipných a čtivých textů vznikl můj web. Díky!“

Jana Čubová, Dobrodružné oslavy
web

„Rok jsem se potýkal s texty pro svůj web o testování softwaru, až to má žena nevydržela. Pod palbou otázek ze mě dostala, „o čem je vlastně ten můj byznys“, což jsem písemně nebyl schopný vyjádřit. A taky nastudovala celou problematiku a terminologii. Výsledkem je homepage, na kterou se nestydím odkazovat.“

Radek Kitner, IT konzultant
web

Ke kvalitnímu webu patří kvalitní copywriting

Chcete vybroušené texty?