Copywriterské služby

Webové texty a slogany pro váš úspěšný byznys

Hledáte působivý copywriting od home page po popisky produktů?

Tolik slov k dispozici… jak vybrat ta pravá, aby zaujala návštěvníky vašeho webu tak, že po pár vteřinách neodkliknou ke konkurenci a naopak kliknou na objednávku vašich produktů/služeb?

Správná slova pro váš projekt vyberu a chytře poskládám – nejen aby se to hezky četlo, ale dle konverzních zásad, které dělají z webových online návštěvníků reálné zákazníky.

Brousím webové texty pro tyto disciplíny:

 

1) Web copywriting

Má oblíbená disciplína. A vaše bude taky – až vám napíšu slova na web/e-shop nebo upravím stávající texty tak, že se zvýší úspěšnost konverze návštěvníků vašeho webu v zákazníky i několikanásobně. Představte si, jak to nakopne váš byznys, zvýší zisky – ta radost z dobře šlapajících obchodů... K nezaplacení!

Jak to udělám? Vytáhneme na světlo, v čem jste jedineční – v čem je jedinečný váš byznys. Nebojte se, nebude to bolet a nemusíte vědět CO/JAK - to vím já.

Vaše výrobky/služby poté popíšu vybroušenými slovy, která po webu správně rozmístím. Tak, aby byl web správně prolinkován a intuitivně dovedl návštěvníka až ke konverzi, tj. aby se z něj – když ne při první návštěvě, tak při jedné z dalších – stal váš zákazník. Zapracuji klíčová slova, napíšu pro důležité stránky webu úderný title i description a vše zkontroluji v náhledech SERP.

Otextuji vám i jednu landing page. Nebo celý web od hlavního claimu na home page až po poslední klikací tlačítko a text pro objednávkový formulář. Ráda nastavím i texty pro e-mailovou komunikaci s vašimi ctěnými zákazníky, ať je vše jednotné a vstřícné. Zkrátka aby vaše texty lákaly zájemce a hýčkaly zákazníky.

A vše bude gramaticky, pravopisně i stylisticky košér, protože v češtině jsem kovaná.

 

“S Jitkou je radost spolupracovat. Má citlivý nos na potřeby klienta. Popere se s jakýmkoli tématem a z jejího pera vychází šťavnaté, a zároveň „SEO friendly“ texty. Je nápaditá a dodržuje termíny. Tento profesionální přístup korunovaný přátelskou povahou a milým jednáním je to, co z Jitky dělá skutečného profíka.” 
Martina Grůzová, Malá marketingová

 

2) Slogany, názvy

  • Věděli jste, že Pepsi změnila za posledních 70 let slogan skoro 40krát? A slogan „Redbull vám dává křídla“ vznikal dva roky?
  • A marketingový mág značky Nike se u „Just Do It“ inspiroval posledními slovy vraha před popravou („Let´s do it“)? Chtěl úderný slogan, který osloví jak běžné lidi, tak profesionální sportovce. Zásah – od roku 1988 pomáhá slogan vydělávat Niku miliardy.
  • A že české slogany Fernet Stocku „I muži mají své dny“ a „Chlapi to rádi hořké“ jsou v rytmu jambu (i když vhodné pro češtinu jsou i metrické systémy daktyl a trochej)?

Proč si na stvoření sloganu nebo názvu najmout reklamního textaře?

Protože vymyslet po všech stránkách povedený slogan je prostě dřina. Někdy téměř fyzicky bolí. Ale vyplatí se. Dodrží-li se při jeho tvorbě správné zákonitosti, váš slogan nebude klišé. Promyšlený slogan zasáhne mysl zákazníka, pomáhá budovat značku, podporuje její jedinečnost a zapamatovatelnost. Umocní sílu prezentace vašeho brandu nebo produktu.

 

3) Doplňkové služby

Stálým zákazníkům vycházím textově vstříc (téměř) ve všem, ať už je to pomoc při psaní blogových článků, popisky produktů, post pro FB, propojovací nebo prodejní zpráva na Linkedin, online newsletter, offline plakát, překlad produktových popisků z AJ/NJ, proofreading, přání klientům na novoročenky... To už je na dohodě a na tom, jak si sedneme.

 

Chci úspěšné texty


 

Proč si nemusíme lidsky sednout a proč je to v pořádku?

Dokážu přizpůsobit texty vašemu byznysu – jiný jazyk používám pro „technickou“ problematiku, jinou pro web o pánských oblecích. Přesto se eticky nebo lidsky nemusíme potkat a pak nemá smysl spolupracovat – zkrátka když píšu pro klienta, musím jeho projektu věřit. A třeba výrobkům testovaným na zvířatech nebo institucím poskytujícím lichvářské půjčky prostě věřit nemůžu a nechci.

Jsem webový textař, ne SEO robot – pokud potřebujete mít na home page nebo v blogovém článku 12 x klíčové slovo v 1. pádě, vyznáváme neslučitelné copy hodnoty.

Nejsem jen reklamní textař – do webových textů vkládám všechny okem neviditelné náležitosti – třeba aby vás v online oceánu našli vyhledávací roboti a odměnili vás hezkou pozicí ve vyhledávači Google/Seznam. Také dbám na to, aby váš web měl kvalitní linkbuilding. Aby celkový tón řeči byl jednotný. To vše systematicky a dotažené do posledního buttonu.

Jsem posedlá dodržováním termínů – copywriteři jsou prý svým způsobem umělci. A umělci bývají nespolehliví bohémové. Já dohody ctím a než abych klientovi nedodala slíbené texty včas, to raději sním všechny tužky i klávesnici. Od klientů zase čekám, že se zpětně nehandrkují o předem domluvené odměně za mou poctivou práci, dodají slíbené podklady a zaplatí v termínu fakturu. To zní fér, ne?

 

Plácneme si?